Vizyon Nedir?
Vizyon olan eylem ve görme
etkisi . Görülmesi gereken ifade, gözler tarafından, nesneler ışığın ışığıyla
takdir etmektir.
Vizyon irisin içinden ve göz Seo hizmeti giren ışığın içinden yapılır, bu
retinada (çubuklar ve koniler adı verilen hassas hücreler tarafından
oluşturulan) oluşan görüntüyü yansıtır. Retina, bilgiyi alır ve görüntüyü
elektriksel impulslara dönüştürür ve optik sinirler vasıtasıyla beyne iletir, impulslar
talamusa ulaşır ve bazı sinir uçları, bilgiyi görüntüyü oluşturan beynin görsel
korteksine götürür. .
Vizyon şu şekildedir: merkezi
görüş belirli bir şeyi görmeyi sağlar , çevresel görüş merkezi vizyonu
çevreleyen her şeyi gözlemlemeye izin verir. Gelen binoküler ya da stereoskopik
görüntü iki gözü görüntüler aynı anda uzaktan bulunan nesneleri hesaplar
kabartma ve derinlik hissi veren, biraz farklı açılarda ve iki görüntü
karşılaştırıldığında görsel korteksteki görüntülenen çakışan .
Gece görüş düşük ışıkta
nesneleri Kurumsal Seo
gözlemlemek için yeteneğidir, bu yeteneği arasında,
kızılötesi ışınlar, termal radyasyon yoluyla görüntülenen elektronik cihazlar
kameralar gece görüş, kullandığı sınırlı insanlarda geliyor diğerleri. Halihazırda, gece görüş sistemine sahip
otomobiller zaten var.
Ayrıca bkz . Gece görüşü .
Öte yandan, vizyon terimi ,
gündelik durumları veya herhangi bir sorunu temsil etme, algılama ve yorumlama
yoludur. Teoloji bağlamında, doğaüstü olarak görme duyusu ya da hayali bir
şekilde algılanan imgedir.
Bir şirketin vizyonu
Bu nedenle, bir şirketin
vizyonu , uzun vadede Seo
uzmanı
ulaşmak istediği yeri gösterir. Bu noktayı bir şirketin
organizasyonunda kurmanın amacı, üyeleri motive etmek ve çabalarını aynı hedefe
odaklamaktır. Bu nedenle, üzerinde mutabakata varılmış olana göre çalışacak
stratejilerin oluşturulması ve görevi tutarlı bir şekilde yerine getirmesi
önemlidir. organizasyon ve başarı.
Vizyon ve misyon
Bir vizyonun vizyonu ve
misyonu, kafanızı karıştırmamalı çünkü vizyon cevap veriyor Şirket gelecek
yıllarda ne olmak istiyor, neyi dönüştürmek istiyorsunuz? Nereye gidiyor?
Geleceğe, örneğin: Samsung "dünyayı geleceği yaratmak için ilham
veriyor", Nissan "insanların hayatlarını zenginleştiriyor",
Adidas "Lider spor markası olmak". Bunun yerine, misyon cevap veriyor
Şirketin olmasının sebebi nedir? Yani, bunun nedenini ortaya çıkarır ve bu
noktada tüketici, şirketin adanmış olduğu iş hakkında bilgi sahibidir.
Ayrıca bakınız:
misyon
Misyon ve vizyon
Holistik vizyon
bütünsel bakış kapsamlı ve
eksiksiz analiz vizyon bir gerçektir. Bir şirketin durumda, faaliyetlere
stratejilerinden Oluşturmaya tüm unsurların küresel görünümüdür.
Yorumlar
Yorum Gönder